• Groepsles

Alle groepslessen op een rij

  • Bkick

    Bkick

    BKick is een groepsles waarbij gebruik gemaakt wordt van een KickBag. Op de KickBag worden verschillende boks- en traptechnieken aangeleerd met of zonder muziek. De bewegingen zijn uitstekend voor je conditie, vetverbranding of stress verlagen.

    Gratis Proefles
  • PowerYoga

    PowerYoga

    Bij Power Yoga wordt gebruik gemaakt van series van oefeningen waarbij bewegingen centraal staan, ondersteund door ademtechniek. Het complete lichaam is erbij betrokken. Door Power Yoga voel je je fitter, energieker en relaxt.

    Gratis Proefles
  • BBB

    BBB

    Buik, billen en benen worden tijdens de BBB lessen getraind. Op zoek naar een work-out waarbij conditie en kracht zich afwisselen? Wil jij je focussen op de BBB-zones? Kom dan een keertje mee doen met onze BBB groepsles!

    Gratis Proefles
  • CoreWorks

    CoreWorks

    Train je buik, billen en rug (core) in een effectieve snelle workout van 30 minuten. Je bevordert je balans en functionele kracht in een mix van oefeningen die bovendien ook blessure preventief werken. Ga de fysieke uitdaging aan!

    Gratis Proefles
  • Bootcamp

    Bootcamp

    Heerlijk intensief buiten sporten in groepsverband. Zoek je grenzen op. Daag elkaar uit. Werk samen. Do it!

    Gratis Proefles
  • BurnCycle

    BurnCycle

    BurnCycle is een nieuwe High Intensity Interval Training van slechts 30 minuten op een indoor bike. Je hebt geen ervaring met spinning nodig. Conditie, energieverbranding & kracht!

    Gratis Proefles
  • HIIT360

    HIIT360

    High Intensive Interval Training. HIIT360 is een circuittraining. Train met kortere intervallen en meer (maar ook kortere) rustmomenten. De Movado Sports variant op het Tabatta trainingsconcept.

    Gratis Proefles
  • FitCore

    FitCore

    FitCore is een variatie op de bij veel mensen al bekende BBB training. FitCore is een swingende training met de focus op billen, buik, rug en benen zonder dat er grondoefeningen aan te pas komen.

    Gratis Proefles
  • M&M

    M&M

    Een absoluut ultieme en unieke groepsles-combi! 30 minuten lang variatie, met bijna al onze bekende groepsles concepten, verweven in 1 les. Dat moet je meemaken!

    Gratis Proefles
  • Pilates

    Pilates

    Pilates is een training welke er op gericht is het hele lichaam te stretchen, versterken en balanceren. Het concept bestaat uit een uitgebalanceerde serie oefeningen. Goed voor balans, figuurverbetering, concentratie en fitheid.

    Gratis Proefles
  • Spinning

    Spinning

    Spinning is een intensieve groepstraining. Je traint op een stationaire fiets en kunt tijdens de oefeningen zelf de weerstand en uw tempo bepalen. De spinning trainingssessies worden begeleid door een ervaren instructeur, die het ritme aangeeft.

    Gratis Proefles
  • Piloxing

    Piloxing

    Een energieke pilates, boxing en dance mix. Deze nieuwe trend waait eindelijk over naar Europa, Hollywood-sterren als Alexis Bledel, Vanessa Hudgens, Heather Morris, Hilary Duff, Ashley Tisdale, Kirsten Dunst zijn er al helemaal aan verslaafd.

    Gratis Proefles
  • Piloxing KNOCKOUT

    Piloxing KNOCKOUT

    De allernieuwste workout van Piloxing is een voltreffer als het om resultaat gaat! De KnockOut is een korte, maar intense High Intensity Plyometric + Functional Training. Binnen 6 rondes naar een compleet nieuw niveau!

    Gratis Proefles
  • Power Jump

    Power Jump

    Power Jump is een dynamische aerobicstraining op een mini-trampoline. Het geheel van oefeningen en het springen op de trampoline brengen een hoge trainingsintensiteit met zich mee. Resultaat: 1.000 kcal verbranden per uur!

    Gratis Proefles
  • Pump

    Pump

    Pump is een vorm van aerobics waarbij je op muziek alle spieren onder handen neemt met behulp van gewichten en halters. De nadruk ligt op krachttraining. Bij krachttraining zet je vetten om in spieren, doe je aan spierversterking en raak je overtollige pondjes kwijt.

    Gratis Proefles
  • Balance

    Balance

    Balance is de Yoga, Tai Chi, Pilates workout waarbij je flexibiliteit en kracht opbouwt en je een gevoel krijgt van rust en kalmte. Gecontroleerde ademhaling, concentratie en een zorgvuldig gestructureerde series van stretches, bewegingen en houdingen op muziek.

    Gratis Proefles
  • Swissball

    Swissball

    Door met de swiss ball te trainen krijg je sterke buikspieren, sterke onderrugspieren en sterke bilspieren maar door het onstabiele karakter van de swiss ball worden tijdens het trainen ook met name de houdingsspieren flink aan het werk gezet.

    Gratis Proefles
  • Body & Mind

    Body & Mind

    Een Body & Mind training draait om ademhaling, conditie, ontspanning, yoga en omgaan met stress. Dé anti-stress groepsles bij Movado Sports.

    Gratis Proefles
  • TRX

    TRX

    TRX is een Suspension Training. Door gebruik te maken van je eigen lichaamsgewicht geeft de suspension training een betere performance en functionaliteit en stimuleert het de samenwerking van spieren in het hele lichaam. Goed voor spieropbouw, kracht en stabiliteit!

    Gratis Proefles
  • X-stiX

    X-stiX

    In deze training worden kracht en dynamiek gecombineerd met een intensieve training voor de buik-, rug-, been- en armspieren. De X-stiX-trainer is een buis gevuld met grit en voorzien van anti-slip grip. Het grit beweegt,

    Gratis Proefles
  • Zumba

    Zumba

    Ben je klaar om jezelf in conditie te feesten? Dat is precies waar het Zumba®-programma over gaat. Het ’is een opzwepend, doeltreffend en makkelijk te volgen, Latijns-Amerikaans-geïnspireerd, calorieverbrandend dans- en fitness-feest™.

    Gratis Proefles
  • Lesrooster

    Lesrooster

    Alle lestijden in één overzicht. Reserveer direct jouw plek!

    Meer info
  • Beweegmenu

    Beweegmenu

    Het BeweegMenu van Movado Sports, biedt je een uitgebreide ‘menukaart’ van activiteiten.

    Meer info
  • SuccesPlan

    SuccesPlan

    Mis je de motivatie en houvast om je doel te bereiken? Met het SuccesPlan word jij optimaal gecoached!

    Meer info
  • Petra - 53 jr.

    "Maar nu met E Gym , wil ik elke dag wel 2 rondjes trainen."

    Petra - 53 jr.
  • Lauri - 22 jr.

    "Een van de voordelen is dan ook dat mijn houding tijdens het trainen in de eGym-Cirkel altijd goed is en ik blessures voorkom."

    Lauri - 22 jr.
  • Jan - 53 jr.

    "Na 6 keer bij de eGYM te zijn geweest moest ik opnieuw een krachttest uitvoeren. Direct was er al een verbetering zichtbaar."

    Jan - 53 jr.